Przesyłki i zwroty

Twoja przesyłka paczkowa

 

- Paczki są zazwyczaj wysyłane w ciągu 1 dnia od otrzymania płatności i wysyłane za pośrednictwem DPD, GLS lub TNT z możliwością śledzenia i nadania bez podpisu. Niezależnie od tego, z którego kuriera skorzystamy, udostępnimy Ci link do śledzenia przesyłki online.

-Czas dostawy waha się od 2-5 dni.

-Dostawa jest „od drzwi do drzwi” i dostarczana na podany adres.

-Koszt wysyłki jest automatycznie dodawany do Twojego zamówienia, w zależności od tego, jakie produkty masz w koszyku i kraju docelowego podanego w polu adresu.

-Niektóre kraje (Szwecja, Dania, Finlandia) zachowują prawo do wymagania od klientów przybycia na pocztę w celu odebrania produktów. Jeśli tak jest w Twoim kraju, skontaktuj się z urzędem pocztowym i upewnij się, że odbierzesz go na czas. W przypadku przesyłek, które nie zostały odebrane przez klienta na czas, zastrzegamy sobie prawo do ponownego uregulowania kosztów wysyłki w celu ponownego doręczenia paczki.

-Nieustannie poszukujemy najlepszych i najszybszych usług kurierskich, aby usprawnić i skrócić czas dostawy.

- Paczki będą wysyłane za pośrednictwem firm kurierskich DPD, GLS, TNT (tylko dla dużych paczek).

 

-Opłaty za wysyłkę obejmują opłaty manipulacyjne i pakowania, a także koszty wysyłki. Opłaty manipulacyjne są stałe, natomiast opłaty transportowe różnią się w zależności od całkowitej wagi przesyłki i/lub kraju docelowego. - Radzimy grupować przedmioty w jednym zamówieniu. Nie możemy grupować dwóch odrębnych zamówień złożonych oddzielnie, a opłaty za wysyłkę będą miały zastosowanie do każdego z nich. Twoja paczka zostanie wysłana na własne ryzyko, ale dokładamy szczególnej staranności, aby chronić delikatne przedmioty.

 

-Pudełka są odpowiednio duże, a twoje przedmioty są dobrze chronione.

 

Metody Płatności:

-online za pomocą karty kredytowej/debetowej (MobilPay, Stripe, PayPal)

 

Zalety:

Oszczędzasz czas i energię, a Twoja przesyłka zostanie dostarczona do Twoich drzwi

Szybka i bezpieczna dostawa

Produkty objęte gwarancją i mniej zmartwień

 

Przydatna informacja:

Nasze produkty skierowane są do wszystkich osób w przedziale wiekowym określonym dla danego produktu.

Zamówienia można składać zarówno telefonicznie, jak i online. Zamówienia telefoniczne nie mają pierwszeństwa w porównaniu z zamówieniami internetowymi. Wszystkie zamówienia realizowane są w kolejności ich złożenia przez klientów.

W przypadku jakichkolwiek zmian w zamówieniu prosimy o kontakt mailowy pod adresem Wyprzedaze@smartbalance.pl lub telefonicznie pod numerem +32 470 86 14 859 (angielski) lub +32 483 85 12 14 (francuski)

Produkty dostarczane są w ramach dostępnego magazynu. Jeśli co najmniej jednego z zamówionych produktów nie ma już w magazynie, zostaniesz o tym powiadomiony. Staramy się jak najlepiej unikać tego rodzaju problemów.